Jump to content

Valgar

WoW Marked
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Valgar last won the day on July 22 2019

Valgar had the most liked content!

About Valgar

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

939 profile views
  1. To jest moja propozycja na sprawę nowego Blaszaka dla Ciebie Takuś Ponad czasowa technologia eliminuje takie problemy jak "outdate" sprzęt a zastosowana Next gen kompresja powoduje , że w jednym "kartridż" masz 99999999999 gier wiec nigdy się nie znudzisz i co wy na to producenci gier po 40 GB !!
  2. Valgar

    Warcraft 3

    kurwa sciagnij wpier gre a nie mi tutaj piszesz turniej jakby co ja bardzo chetnie dzisiaj wieczorem na jakas partie W3
  3. Oglądałem parę recenzji oglądałem widzi mi się to krzesło Ale materiał, bo do skory-echo jestem nieprzekonany (Taku np. rozpuścił mi cala kanapę swoimi płynami :D) Pewnie bedzie quersus v501
  4. dla orka bo często wspomina
  5. Hmmm jezeli Quersusa to jaki model polecacie sam mam 178cm 85 Kg <---- sama słodycz bo 1500 zł juz czuc po kieszeni ale biorac pod uwage ile sie siedzi to jestem w stanie jeszcze dac wrazie co czekam na wiecej propozycji
  6. wielkie dzieki za info
  7. Szukam dobrego krzesła do koma do 1,200 zł czekam na jakies ciekawe propozycje
  8. Valgar

    Warcraft 3

    Jako , że kupująć reforge dostaję sie "classic W3" jakby ktoś chetny popykać w starego dobrego RTS pisać Valgar#2242
  9. monitor do typowej pracy biurowej (żadnych gier ) 40 cali do 2.5k jak ktos ma propozycje zamieniam sie w sluch
  10. a tak powaznie jasne moze poczekac na grudzien moze jakies ceny beda bardziej ludzkie to czekam na jakies propozycje
  11. bez monitora sama jednostka centralna ofc z obudowa generalnie komp chce kupowc na swieta wiec czas jeszcze mam tak na 5lat by polatało bedzeie spoko
  12. Jak w temacie niedługo chce zakupić nowy komp pod gry kasa na wydanie 5-6 tys czekam na jakies propozycje Nie zależy mi na jakis wizualnych bajerach
  13. Witam moja piękna irytuje się że pod dywanem idzie kabel. Stąd moje pytanie Pankowie Jaka katę polecacie bym mógł się łączyć przez wifi z rooterem (dekoder od UPC) Pokój z kompem znajduję się po sąsiedzku w odległości 5-6m od dekodera. ( nie ma dodatkowych ścian tylko 1drzwi) Z góry thx za sugestie.
×
×
  • Create New...